Skip to main content
Informace PO – SO / 9.00–18.00 +420 731 136 366

Sjezdové lyže
Stöckli Laser SL

Stöckli Laser SL
  • KATEGORIE: TEST VIP / unisex
  • MODEL: 2023/24
  • POUŽITÍ: SLALOM
  • AKTUÁLNĚ DOSTUPNÉ DÉLKY: 160, 165
  • Konfigurace v našem test centru.

  • TYP VÁZÁNÍ: Salomon SRT 12
  • TYP DESKY: Salomon SRT Speed

Flexibilní, rychlé a přesné. Laser SL jsou lyže pro krátké a rychlé oblouky na sjezdovce. Díky nové technologii Carbon Power Turn pocítíte ještě větší zrychlení na konci zatáčky. Tvrdší závodní bočnice vám dodávájí přesnost, kterou potřebujete pro klikaté sjezdy, a dělají z této lyže skutečný závodní balíček.

Přehled vyráběných lyží

Délky [cm] Rádius [m] Geometrie
ŠpičkaStředPata
150 11,0 120 66 98
155 11,8 120 66 98
160 12,7 120 66 98
165 13,6 120 66 98
170 14,5 120 66 98

Technologie

SIZE OPTIMIZED CONSTRUCTION

Konstrukce těchto modelů se mění podle délky. Kratší délky lyží jsou většinou o něco lehčí a měkčí ve srovnání s delšími. Cílem je poskytnout optimální soulad mezi jízdními vlastnostmi lyže a postavou lyžaře.

SOLID METAL EDGE Širší než běžné hrany. To nejen zvyšuje životnost lyže, ale také se to vyplatí v oblasti půjčování, kde je vybavení vystaveno obvzláště těžkému namáhání. Díky širší hraně je lyže také o něco stabilnější.
FULL EDGE CONTACT

Nejširší body lyže jsou nastaveny více dopředu nebo dozadu. Díky tomu je záběr špičky a část hrany v kontaktu se sněhem při naklonění.

Výhody:

  • Jednodušší a rychlejší zahájení zatáčky.
  • Zlepšená přilnavost v zatáčce díky delší kontaktní ploše.
FLEX TORSION CONTROL

Zářez ve tvaru písmene S v hliníku na špičce a patě nabízí měkčí flexi a torzi vpředu a vzadu. Výsledkem je, že lyže vykazuje větší torzní ohyb, což usnadňuje zahájení oblouků.

Výhody:

  • Vylepšené ovládání při změně směru.
  • Snadnější ovládání v zatáčkách a mimo ně.
RACING SIDEWALLS BLACK Fenolické bočnice s tvrdším obsahem pryskyřice. Výsledkem je vyšší stabilita a příjemnější přenos síly.
CARBON POWER TURN Karbonová vložka v oblasti vázání pod dřevěným jádrem. Podélná uhlíková vlákna se natahují během počáteční fáze zatáčky a uvolňují během dojezdu zatáčky, což má za následek explozivní zrychlení.